kikar runt lite

Sitter vid stora datorn och surfar runt lite på olika bloggar och kollar..
Mest är det stick och mat relaterade bloggar men även vissa om vardagliga livet.
Tror jag måste börja kommentera lite mer på sidor man spejar på ;)
i eftermiddag blir det bara soffmys då jag mår piss, ont precis överallt hostar,fryser/svettas och ont i halsen och såklart täppt i ena näsborren :'( kan det bli värre än en sådan här dag?
Nä nu ska jag surfa vidare kanske jag kommer in på något riktigt spännande :)

Kramar
Kommentarer
Fia säger:

Det tror jag också att vi gjorde. Jag pratade med ett par föräldrar till och det låter verkligen som vi gjort rätt val =)

Svar: Vad skönt att du känner så det verkar ju som fler tycker det stället ni har nu är bra..
Cecilia

2013-02-15 | 16:42:00
Bloggadress: http://sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback