2013

Ja eftersom att jag tänkt blogga detta året minst en gång om dagen så får jag börja nu 2 januari 2013 kommer att tillhöra mitt blogg år. 
Jag är en skrivglad tjej på snart 28år med sambo och 2 katter, jag är väldigt glad och gillar att träffa vänner och nya människor. 
Jag kommer att blogga mycket om matlagning, sticke och mitt liv i sin helhet.
2012 avslutades med sambon M och hans familj med en god tillställning av mat och mys :)
saknaden efter min lillasyster fanns dock där men nästa gång är det nyår med henne och hennes sambo och deras då födda bebis som än sålänge kallas Knodd <3

Julen inbringade även lite fina klappar så som efterlängtade innetollor, mattidning,baktidning, bakgrejer, garn och böcker så det var en bra och trevlig julafton dock fick den ju firas själv då jag ådrog mig bältros en och en halv vecka innan jul :( men vi hade jul mysigt ändå såklart. 
Nu sitter jag i storarummet kollar på tv och stickar lite vilar och önskar att smärtan efter bältrosen ska ge med sig snart.. Men men nu är det dags att kasta in lite nyårs löften som vi kan checka av efter hand i slutet av året ;)
 
Nyårslöftena 2013
1. Inte klippa håret mer än topparna
2. Sticka klart min pullover
3. Sticka minste en sjal + en pyttipanna till
4. Sortera och lägga in alla mina garner på ravelry
5. Blogga varje dag 
6. Bli en bra gudmor och moster till Knodd 

7. Sambon och jag har lovat varandra att ägna varandra lite mys god mat och annat lite då och då
 
 
 
Det var allt för nu kika gärna in igen 
Kramar 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback