Bloggen är fixad

 
 
Tack vare Sanna så är nu min blogg så himla fin Tusen Tack :)
jag hoppas nu att jag kommer att trivas och att jag kommer att få några följare, jag följer ju redan ett åar matbloggar och stickbloggar med så jag tror att någon kommer följa mej om man judar tålamod ;)
jag har nu ikväll börjat på ett par slajm snor gröna handledsvärmare på de glittriga fina stickorna nummer 4 garnet är ett mjukt Freja nystan.. bilden jag tagit ger dock ingen bra färg på nystanet jag ska se om jag kan ta en i bättre ljuse imorgon.
 
Vi var hos lillasyster och hennes sambo idag och fikade samt kollade på nya lägenheten/huset jättefina var det och min syster börjar bli lite rund nu tycker jag allt och ja med den goda äpple pajen är det ingen konst vill jag lova
 
Detta behöver du till en normal stor pajform 

4-5 äpplen 
2 dl mjöl
3/4 dl socker 
5 bitar hyvlat smör/margarin
 
Skivade äpple i bottnen på en form 
blanda mjöl och socker lägg det ovan på äpplepajen
sen hyvla margarin och lägg uppe på allt sammans 
in i ugnen 200grader tills pajen fått en fin brun färg
serveras med vaniljsås eller glass <3
 
Middagen idag blev det stekt spätta med Jamie Oliver stampade potatis...
 
Nu blir det att fortsätta med sticket sen blir det sängen imorgon ska vi nog fika hos mina föräldrar 
 
Kramar
Kommentarer
Anette säger:

Jag kan tala om att du redan fått en följare ;-) Började följa dig direkt när jag hittade din blogg.
Ha en skön söndag!!!

Svar: Jag tackar för det Anette och självklart följer jag din blogg tillbaka, vilka söta sy mönster du pillar med
Cecilia

2013-01-06 | 12:08:17
Bloggadress: http://paradisetkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback