Dagens bravader

Idag har jag varigt på apoteket för att hämta ut smärtstillande och vad händer när jag kommer dit vid 14:00 jo det är nummer 108 och jag fick 123 jag tänkte här blir jag kvar tills de stänger men idag gick det mot förmodan ganska snabbt kan dock vara eftersom att hälften av personerna inte fick ut något då de var tvungna att beställa skiten och självklar var jag en av dom... Hur kan det kallas apotek när de inte har 9 av 10 produkter hemma?! Så jag får glatt gå dit på Tisdag också för att checka in med en ny nummerlapp.. Borde finnas en kassa för kroniskt sjuka som hämtar ofta ;) Utöver besöket på apoteket så var jag sen över till mamma och pappa på lite julmust och hembakat så nu när jag sitter här hemma vid min dator så spränger det i mitt ben så jag skulle kunna slopa hela skiten men ja man får härda ut eller vad de säger.. Jag ska nu sätta mig i soffan för att lyssna på den underbara stickpodden som kommer från Stickklubben och är helt underbar att lyssna på medan man stickar eller bara slappar lite. Jag fyller ju även snart år (Februari) så jag funderar på att skriva en lita med vad jag önskar mig och så får vi se om jag får något av det
 
*hihi*
Överst på listan är ju dock ett sådant fint knit-pro set med stickor och kablar i ett kit och kanske jag ska önska lite garn även om jag redan har en hel garderob man kan väl aldrig få för mycket garn?!
 
 
Där är en kvinna på facebook i stickcafé gruppen jag är med i som hade kommit på en rolig grej att för varje nystan man gör slut på lägger man 10 kronor i en burk och när året är slut så räknar man pengarna och ser hur mycket man gjort av med/samlat på sig den iden ska jag hålla mig till så 10 kronor för varje slutgjort nystan :) Sen måste jag få i ordning på mina garner i garderoben så det får väl bli ett projekt snart.
 
Imorgon bär det av på fika hos lillasyster och hennes sambo och Knodd magen såklart (Vi) har nu gått in i vecka 31 <3
 
Nu blir det stickning och podden Ha en bra kväll alla...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback