Går som en dans

Idag sitter jag med ett ont ben och stickar på Solution och det går som en dans så snabbt varven går och slätstickade partiet är ju enkelt att lära sig i huvudet så det är bara att köra på :)
 
 
När det gäller min GiveAway så går det också som på räls det är ca 60 stycken som har kommenterat hoppas att alla som kommenterat inlägget kommer tillbaka och läser min blogg lite då och då :) 
 
och det var någon som skrev och undrade gör du detta för att få mer läsare svaret är både ja och nej jag ger inte bort ett nystan garn bara för att folk ska läsa min blogg utan för att de som inte upptäckt min blogg ska kunna få chansen att göra det samt att garn är ju en del i många av mina vänners liv :) 
 
snart blir det att laga middag det blir tacos grejs med chips och salsa.
 
Kramar
Kommentarer
Yvonne Gradin säger:

Jag måste få se din sjal sen :-)
Kramen

2013-01-20 | 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback