Lova inget

Jag ska inte lova något igen okej för idag har jag ingen ork att lägga upp hämt mats listan och bilderna så ikväll blir det bara lite små chill och sticket i soffan om inte ögonen stängs innan jag kommer dit, håller nämligen på att lägga över mina serier på ipaden.
Var på "Mordcentralen" idag och tog prov och de (medicinmottagningen) ringde inte idag så det är ju ett gott tecken.. Jag har hållit mig inom ramarna ett tag nu :)

Ohh jag fick mitt paket från Garnkorgen idag också så fint och mjukt garn
 
 
Och av dessa fina garnerna ska jag ju göra 2 olika sjalar
 
Nu blir det soffan och lite Whitney samt The good wife serie..
 
Det enda jag kan med sannolikhet lova är att jag skriver igen imorgon..
 
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback