Ny start

Sitter och skall nu börja om på Solution sjalen igen då det ser lite konstigt ut igen började om 2 gånger igår efter mitt inlägg, jag fick ju ett meddelande på facebook sen av Jannika som skickade en videolänk till hur man plockar upp maskorna och det fick jag tätsida på men såklart ser det inte helt rätt ut när mitt maskan ser ut att vara helt åt helvete sned ;) iallafall efter att försökt 2 gånger till så blev det sen sängen då jag faktiskt var ganska trött..
 
 
Idag blir det att fortsätta försöka få det rätt samt att jag ska försöka mig på att äta lite mer super god sushi från Ko-san som sambon köpte med sig hem igår :) Jag är ju verkligen en sushi älskare jag skulle inte kunna vara gravid 9 månader sushi är ju på min meny minst 1 gång varannan månad kanske mer.. Försöker ladda min kamera med men det verkar inte vilja som jag vill så jag får väl leta upp den andra sladden.
Nu blir det lite soffa och stickning.
 
Kramar
Kommentarer
K säger:

Lycka till med den

Svar: Tackar :)
Cecilia

2013-01-19 | 23:13:37
Bloggadress: http://kaffehornan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback