Posten...

Fick en avi idag med ett meddelande från posten logistik i Kristianstad där det stod att leverantörer försökt att nå mig den 24/1 och jag skulle kontakta stället för utkörning 
första felet var att avin stog i Cecilia Sundqvist och inte ens samma adress jag hade innan men nästan samma gata iallafall men postens eftersändning måste ju göra lite bättre jobb tycker jag..
jag ringde numret bara för att dubbel kolla så att det inte bara blivit fel namn och han jag pratade med sa att paketet kom från Netonnet och sen sa han hmm konstigt paketet är redan utlämnat klockan 11 i förmiddags och att paketen troligen innehöll en tv pga storleken sa han och jag bara okej men då är jag helt säger på att det inte är mitt paket då är det posten som har slarvat igen med sin sortering..
 
 
nu blir det sängen är helt slut
natti natt alla goa läsare <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback