Rosa invardera...

Som utlovat ska jag visa en massa rosa då jag verkligen är en rosa älskare :) 
 
Första är såklart JAG men sidecut i riktig cerise/hallon rosa
 
 
 
Sen har vi min fina sjal som jag har gjort det är en pyttipanna sjal jag har ju rullat den till en fin blomma och den gör sig så fin i Drops delight garnet
 
 

Sen har vi en burk Pringles Prawn från Usagodis
Ska jag vara ärlig så var burken mer inbjudande än smaken på chipsen
 
 
Mitt fina Barbapappa bäddset som jag älskar
 
 
 
 
Lite fin nostalgi Lego fönster som nu mera finns i ROSA
 
 
 
Min Rosa väska jag fick i födelsedags present 2012 mycket praktisk
 
 
Ett fint rosa ljus och som avslutning en frestande rosa smoothie med ljusrosa strössel
  
 
Ha en underbar lördagskväll
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback