Slö och febrig

Hur kan livet vara så orättvist nyss har jag varit förbjuden att umgås med människor då mitt immunförsvar gått i botten utav bältrosen jag drog på mig innan jul och sen på det halsfluss och nu hade jag ju hoppats att det skulle vara okej att köpa en blomma i affären men idag så har jag nu fått feber och är helt slö :( jag tycker detta är orättvist...
38,3 i temp jag hoppas att det inte är den här förbannade influensan för det har jag inte lust med...
 
 
ikväll har jag kollar på film - poseidon aldrig tidigare lyckats se hela men ikväll så blev det av och ja den var helt okej.. 
 
Imorgon blir det massor av stickning såvidare jag inte är helt kass och sover hela dagen men det hoppas jag att jag inte gör lite vila och lite sticka..
 
Nu får det bli lite wordfeud innan sängen ock kanske lite svensson svensson serie.. 
 
Natti natt alla <3
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback