Smärtstillande, Saft, Julmust, cola och feber

 
Fortfarande ap kass 38,5 feber så idag har jag slappat på soffan med täcke dryck och tv hela dagen och det jobbiga är jag är inte ens hungrig... Jag har däremot börjat planera min nästa fina sjal som dock inte kommer igång innan min födelsedag då jag önskar mig knit-pro rundstickor kit med 3 eller 4 olika tippar och 3 olika vajrar men man kan ju börja spåna lite på vilket garn jag ska använda funderar på en fler färgad kant och enfärgad grund jag har ingen aning om hur man skall förklara det men iallafall så garnet jag funderar över är då fler färgade zauberball crazy 2095 - Indisch rosa och sen då ett matchande enfärgat mjukt tunt garn men jag är inte säker än så vi får vänta..
Sjalen jag tänkte sticka är den här http://www.ravelry.com/patterns/library/spring-tulips-shawl
Gjord av Kristina - jultorpet
 
 
nu ska jag ta reda på varför det inte funkar att länka eller lägga in bilder så irriterande sen ska jag kolla klart på min serie Bunheads under mitt gosiga täcke för nu fryser jag igen..
 
Kramar till er alla
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback