Efterfest

Eftersom att vi åkte hem igen igår kväll så blev det lite efterfest i dag inne hos mina svärföräldrar och student tagerskan och såklart det mysiga besöket av svägerskan och hennes blivande make (min sambos bror). Iallafall jag mådde inte allt bra imorse sov ett par timmar extra idag efter frukosten men har haft riktigt ont i sidan idag så felet jag gjorde igår kommer jag inte göra om igen (väntade förlänge med smärtlindrande medicinen) bara för att jag inte ville se väck ut bland party pinglorna igår kväll men det fick jag äta upp sen.

Nu blir det sängen
Imorgon blir det bara att ta det lilla lugna och vila mycket så inte kroppen stänger av helt och ger en massa smärta konstant..

Sov gott alla

Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback