Blogg fix och soffläge

Ja eftersom att jag tänkte blogga varje dag så ska jag uppdatera bloggen till premium eller PRO som det även heter jag har även haft ett trevligt samtal via Skype idag med min vän  som skall ordna så att bloggen blir lite mer jag så det ska bli trevligt att få se. 
Utöver detta har jag inte gjort så mycket mer idag utöver att sticka några varv på min senapsgula sjal och tagit det lugnt på soffan då mitt ben har gjort fruktansvärt ont i eftermiddag då jag utan tank vänder mig och sover på benet om natten.. 
 
Kom just på att jag inte ens har tagit in posten idag hur kan detta komma sig jag brukar alltid vara så noga med posten ;)
 
Funderar på att beställa lite bakgrejer så som spaltar, karamell färg och annat dekorativt så att jag kan testa på att baka alla de goda muffinsarna som finns i boken jag fick av lillasyster i julklapp samt använda alla spritsar och grejer... Vad för trevliga dekorationer och grejer kan namn behöva tror ni?
 
Jag har även kollat lite på pyttipanna sjalen som jag skall sticka efter denna fina gratituden som jag håller på med nu jag funderar på att göra den i noro sekku garnet jag fick i julklapp av min svägerska <3
 
Utöver detta händer det inte mycket i kontoret mer än att middagen behövde lagas det blev hemgjord potatisgratäng och stekt ryggbiff fint det..
imorgon är det minsann fredag igen och tacos ska det serveras här några tips på vad man behöver till? Så tipsa mig gärna det är så tråkigt med samma gamla tillbehör.. 
Nu ska jag fortsätta på Gratitude leaf sjalen ett par varv till innan sägen kallar..
 
Kramar
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback