Enkla snacks

När det gäller enkla snackas till fredags myset kan jag rekomendera dessa 4 godheter
några nyttigare än andra men alla är goda och vissa lite extra heta
Först har vi högst på min lista
Ost gratinerade jalepenos
och
sparris och tomat med ost bädd
 
 
 
 
Hemgjorda Chapati, Chapatti, eller Chapathi en form av Naan bröd
 
Vatten
Mjöl
Salt
Olivolja
Steks på stekjärn eller bakas i stenugn
Jag äter gärna dessa med hemgjort vitlökssmör eller vanligt smör
 
Sen har vi Broccoli och ost gratäng (bäst med en lite smakrikare ost)
 
Vad kör ni som gott till fredagsmyset utöver det vanliga "godis och chips"?
 
Imorgon ska jag visa några av mina favorit maträtter som inte är hemlagade utan hämtmat missa inte det.
 
 
Bjuder även på en liten trevlig middags bild (inte från idag dock)
Peppar biff med potatisgratäng och smörstekta champinjoner och baconlindad sparris samt beanässås
 
 
 
 
 
Kommentarer
tony persson säger:

helt klart att jag skall testa detta istället för all chips som man köper hem på helgen

2013-01-13 | 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback