Mycket dålig dag...

Idag har jag praktiskt taget inte gjort något annat än att vilat, mitt ansikte gör ont och ögonen vill ploppa ut rent itu sagt.. 
Pratade med sköterskan på hjärtavdelningen och fick råd om hur jag skulle göra för att försöka avstå från alla sjukdomar som bara klänger sig fast på mig och vad jag skulle göra under tiden jag är sjuk -vila, dricka och åter vila...
 
det har blivit några varv på Solution men det är inte många jag har kanske 130 maskor nu ska upp i 203 innan det är flätornas tur..
 
nu ska jst eran inta sängen om jag kan ligga ner.. 
Och om det inte vore nog med ansiktet så svider det i luftrören samt smärtar i mitt "bältrosben"
 
 
natti natt 
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback