Varför vill det inte...

 
 
Jag försöker mig på att börja med den fina Solution sjalen till mig själv som är gjord av Kamilla
men jag lyckas verkligen inte få ihop det se att många redan börjat med den i den häRr Solution KAL på ravelry det är en grupp där de som stickar sjalen gör det under en viss tid samt har hjälp av andra som stickar den om detta skulle behövas mm, ja jag har lagt in mitt dumma sinne i tråden då jag verkligen inte får det att bli som alla de andras sjal början.
 
hoppas någon kanske kan hjälpa mig att få det rätt..
sen utöver det så är jag trött idag det för att jag vaknade inatt igen såklart men denna fången av att jag somnat i soffan så klockan 03 gick jag in i sängen och nu har jag huvudvärk och är lite sushi sugen sambon är ju hos sina föräldrar just nu han skulle bara äta sen skulle han köra och fixa min sushi till mig sen kommer han hem, hoppas bara allt detta hinner ske innan de stänger vilket jag påpekade var klockan 20:00.. Annars får han sova i garaget ;)
 
 
nä då nu ska jag läsa en skvaller blaska sen kolla lite tv blir sängen tidigt ikväll men först sushi såklart :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback