Plankstek och ostbricka

I tisdags fyllde sambon år och jag fixade en fin middag samt lite tilltugg på kvällen när mina svärföräldrar besökte
 
det blev svamp och räk tartaletter till förrätt 
sen blev det plankstek på plankorna vi fick i present av min syster och hennes sambo samt mamma och pappa.
plank middagen blev super bra
 
Detta är innan köttet kommit på och innan de skulle in i ugnen
vitlöksfrästa champinjoner och baconlindad sparris samt tomat med mossarella ost och mos såklart
 
 
Här är bild med köttet på och beasås redo att ätas.
 
sen blev det kaffe och ostbricka samt hemgjort vitlöksbröd som gästerna gillade :)
ä
  
 
Kvällen blev lyckad och jag fick mina önskade stickor både de mom beställdes med posten och i paket av svärföräldrarna
 
 
Så nu blir det att sticka lite sen sängen.. Imorgon blir det fredags mys med kräftor för mig om jag får bestämma ;)
 
kramar
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback