Kvällen

Efter att ha ätit en god äppelpaj
 
 
 
sitter jag nu i soffan med is klampar på fötterna värmen tar kål på mig längtar efter snö och frysgrader istället.. 
 
 
Stickar lite på koftan och läser allt i hemmet tidningar 
 
igår testade jag en ny pizza sort 
Amerikansk pizza Dallas utan fläskfilé, på den var det sås, mozzarella ost, räkor, svamp, oxfile samt beanässås till det men måste säga att jag inte var imponerad precis piazzan i sej var ganska smaklös lite mer sälta hade inte skadat..
 
får hålla mig till min favvis när det är amerikanska pizzor närmare bestämt Chicago.
sambon valde en frukt pizza Tomat ost skinka curry banan och ananas 
 
 
Och ja tro det eller ej men jag smakade faktiskt en bit (hatar curry samt att jag tycker inte frukt passar på middagen) men måste säga här att curry smaken försvann ihop med ananasen och bananen men som sagt frukten passade inte mig i smaken på maten så denna runda gick vi med 1 - 1 ;)
 
 
Nu tillbaka till soffmyset som nu även ökat med en purrande kisse!
sen blir det sängen 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback