Annandagen

Idag har jag varit över hos mor och far på lite fågel middag Bror med familj och stora syster med sambo var med där
fick kika på Emilias nya fina kamera man blir sugen på att skaffa en systemkamera med alla de matbilder jag tar..
 
Sen nu sitter jag och stickar och grämmer mig över att vi inte har någor vitt bröd hemma är så sugen på en toast macka men kanske får kika i frysen efter ett gott vitlöksbröd istället ;)
 
Eftersom Moas kofta blev färdig till julafton (bilder kommer inom kort)
så fick det bli ett nytt enkelt projekt nämligen en
ny super enkel sjal jag hittade på instagram och fick hjälp av en snäll stickare att finna mönstret på ravelry :)
 
 
 
Kram på er :)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback