Förståelse

Många säger åh krya på dig förstår att du inte har det lätt hoppas det blir bättre snart.... Det är inte det stora problemet här utan jag måste själv förstå att jag mår inte bra jag måste själv inse att jag måste tänka på MEJ och ingen annan i första hand och där är problemet jag kan inte sätta mig själv först jag ser det så här när jag pratar med andra "det finns alltid dom som har det värre" men jag måste inse att jag mår inte bra inombords hur mycket jag än vill så blir det inte så... det är bara att hoppas att de här 90 dagarna går fort till hjärtoperationen och att jag sen återhämtar mig med ruskig fart och kan vara glad och må bra igen!

ibland behöver man bara prata av sig :)
kramar på det..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback