Så trött

Jag la mig i sängen igår efter blogg inlägget somnade efter en stund sen vaknade jag runt 02:30 och var jätte pinkig så upp och kissa sen ner i sängen igen somnade snabbt men vaknade klockan 06:05 med hemsk migrän huvudvärk och ont i vänster benet så det var bara att kliva upp och leta reda på en citodon sen in i sängen igen sen vaknade jag halv 10 trött men ingen huvudvärk :) vilket jag blev glad för låg kvar och kelade lite med minus kisen som både snarkar och morrar samtidigt sen var det bara att kliva upp ta på sig fixa på långkoket på plattan..
 
 
Sen har jag varit hos mamma och pappa med maten (oxrullader) samt att jag hade sticket med mig.
Hemma igen vid 18:30 kollat tv och stickat och nu tror jag minsann att den där torgvanten är för tajt men jag får testa tummstickningen med innan jag bestämmer mig om jag ska göra om med större stickor.
 
 
Även lyssnat på 1 och ½ avsnitt av stickpodden idag så nu är jag på avsnitt 13 tror jag :)
 
Nu blir det lite mer tv sen ska jag sova förhoppningsvis hela natten..
 
Och imorgon hoppas jag få möjlighet att äta sushi <3
 
 
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback