Dagarna går...

Idag gjorde jag en liten goding till lunch 
 
nachos al'a ugn 
 
Innehållande nachochips eller som jag nu delade 2 skal i lagom stora bitar 
la på jalapenos på några (i mitt fall rätt många) sen på med lite taco sås (detta kan man skippa om man vill jag tog det bara för att jag hade lite i burken) sen på med ost man kan ju även utöka upplägget med tex salami eller kanske lite överbliven tacofärs?! 
 
Sen till middag åt vi farmors hemgjorda kåldolmar med sås och potatis 
 
 
 
 
Idag har jag blivit lite förundrad över hur mycket en dag vaken vara olik dagen innan som Igår jag mådde inte alls bra lite ont lite seg och trött och idag lite mer trött och slö lite ont lite andfådd det är inte mycket som behövs men jag kanske inte riktigt vill inse att jag inte mår bra även om jag inte är dödssjuk heller vi får se hur dagen imorgon blir låter hemskt dumt att säga det med jag hoppas på mulet och kanske lite regn inte över 17-18 grader ;)
 
nu får det bli ett avsnitt Mike & Molly och lite säng stickning (uddkanten på pyttipanna sjalensen sova..
 
kramar
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback