Lördag...

Idag är det tänkt att ta det lugnt det var nog inte så bra att rulla på golvet med Moa igår lite mer ont och spänd i sidan idag :/ men det går nog över..
Blir stickning och planering inför morgondagens dejt med Evy ska bli trevligt :)
 
Igår när jag var ensam hemma bestämde jag mig för att kolla på Sune i Grekland filmen i sig själv var rätt okej lite synd att det inte var "Sunes familj" som man känner igen :( men som sagt barn gillar nog vilket som :)
 
Blev ju sängen rätt tidigt igår (23:00) detta med ett avsnitt av Mike&Molly som jag skrattade rätt bra till, sambon blev lite störd i sin nattsömn hihi
 
Nu blir det soffan vet inte riktigt vad som är med min dator facebook vill inte fungera på min stationära dator kommer bara upp en bild på mig och sen index, inställningar mm men man kan inte trycka på någon mycket konstigt får kolla på padden i stället...
 
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback