Ikväll var det Släkten ;)

ikväll var jag hos storasyster och kollade på släkten samt snackade lite skit skrattade spelade hey day,
pratade engelska och sjöng lite ;)
 
Min gudson ställde en rakt ut fråga mitt i alltroligt snack 
"Moster cilla inte för att vara elak men är du bara tjock eller är du havande" där fick jag den komplimangen ;) 
 
Släkten på tv inte den sämsta som fick lämna dock vilket jag tyckte var synd... 
Men kanske nästa gång :)
 
Nu blir det sängen med lite serier sen sova imorgon tänkte jag svabba golvet kanske... 
 
Natti natt alla 
Kramar
Kommentarer
Anonym säger:

Är din släkt med i tv?

Svar: Nja inte riktigt vi har en Moberg på mammas soda så vi säger vi är släkt med per ;)
Cecilia

2013-03-27 | 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback