Officiellt utanför dörren

Idag har jag offiviellt varit utanför dörren och inne på både apoteket och NETTO :)
Imorgon ska jag med och handla på lidl och ICA det är ett måste då sambon fyller år och jag ska laga goe middag så jag får springa med en egen korg där inne :)
jag tror att morgondagen bringar bra och glada ansikten..
 
Jag beställde även nya knitpro stickor imorse så min ena sticka gick av igår lite högre upp än förra gången jag hittade limmet med tror inte att det håller så värst länge då jag redan limmat en bit längre upp tidigare så det säkra före det osäkra så beställde jag ett par knitpro trä och ett par metall tippar så jag faktiskt kan fortsätta sticka på min pullover och kanske bli klar med den i år är ju så sugen på att testa den till hösten..
 
Btw Garnkorgen har så underbar och snabb service beställde ju stickorna i morse och i eftermiddags fick jag mail att mitt paket var skickat det kan ju bero på att jag betalar direkt men det är verkligen vad jag kallar bra och snabb service..
 

Bilderna är lånade från Chrimano
 
Och på netto så köpte jag ju då fiskgratäng som vi skall ha till middagen idag.
 
 
Önska mig lycka till inför imorgon <3
 
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback