Lördag igår Söndag idag

Igår hade jag världens äckligaste pansar huvudvärk men en stunds extra sömn och planering av middagen som gick min väg så bar det sedan av till affären och sedan vidare för en fika hos stora syster med sambo och 2 av barnen
efter detta var det hem, vila lite och sticka lite sen var det middags making vilket blev riktigt bra igår
 
Plankstek
 
 
 
 
 
Det blev riktig gott :)
 
Sen blev det en stund i soffan sen vidare in i sängen för skönhetssömnen..
 
Idag har vi haft sambons mamma och mormor på besök det är ju morsdag trots allt så det blev lite fika sen efter det blev det middag och nu sitter jag och ska se om mitt WoW funkar sen blir det isglass och soffan/tv innan sängen kallar...
 
Ha en bra kväll alla
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback