Nya Köket

Måste ju blogga om den nya restaurangen i byn Köket heter den och de har lagom meny att välja även om jag hade svår att bedtämma mig ändå ;)
 
Maten var god och mättande jag valde 4a små rätter och sambon valde hör och häpna faktiskt 8 bitars sushi
 
 
Inget direkt att klaga på mer än att jag fick bara 2 friterade räkor och 4 friterade kyckling bitar det tyckte jag var lite snålt och sambon tyckte sushi bitarna var goda men små så kanske inte direkt prisvärda om man vill bli mätt i magen.
 
Peking soppan vi delade på slank ner det kunde gärna vatt lite mer hetta i den men inget måste det är ju bara jag som önskar..
 
Jag kommer självklart att ge stället en chans till  :)
 
Kramar
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback