Smärta och irritation ;)

Lite smärta dör man inte av säger de men ibland är det rätt nära men när man får fina söta underbara bilder på Mosters lilla underbara grynkorv Moa så kan man inget annat än att le :D
 
 
Sen har man ju även lite irritation över Candy crush jag kommer inte vidare från bana 65 helt ner smetad med karlssons klister inte en fena är över gränsen...
 
Jaja hoppas morgon dagen bringar lite tur och att jag slipper vara trött som en gnu efter besöket på mordcentralen ;)
 
Nu blir det minsann sängen..
Natti natt alla
Kramar
 
 
Kommentarer
Anette säger:

Vänta bara tills du kommer till bana 140! Där har jag stått och stampat i nån månad nu och de som varit efter mig är nu långt före.
Söt, liten tös.
Kram!!!

Svar: Ja alla säger att olika banor är svåra och svårare vi får väl se om jag kommer dig någon gång ;) ja vist är hon gullig
Kram
Cecilia

2013-05-07 | 08:48:32
Bloggadress: http://paradisetkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback